Varför jag tagit dom beslut jag gjort……

Vänligen avstå mitt liv!

Då nedanstående ordsamling uppenbarligen har tryckt på vissa människors ömma punkter!
Ber jag nu vänligt men ytterst bestämt, till människor med dessa ömma punkter att vänligen avstå att läsa min blogg!
Då det redan framgått (från flera olika håll) att all inblandning av mig i vissa människors liv ej längre är önskvärd! Så ber jag eder att även lämna mig i fred!
Har inget intresse av er!
Och för övrigt handlar ordsamlingen om något MYCKET djupare än gammal röten vänskap!
Och förresten hälsar Nicolaus Copernicus att Jorden cirkulera runt solen och inte runt er!!!

2 svar

  1. Sådärja, på dom bara! Don’t get mad, get even!

    september 6, 2011 kl. 5:12 e m

  2. Tänkvärda ord av Kent Andersson:

    Vi går alla omkring med en vinge
    som vi inte kan flyga med
    som blir en puckel för oss
    som vi måste smyga med.
    Vi hade nog alla kunnat flyga
    om inte alla självutnämnda vicevärdar,
    skolmästare, konstaplar
    och alla dom praktiska, taktiska,
    nitiska, kritiska
    anemiska, akademiska
    felfinnarna med pekpinnarna
    hade sagt:
    Du kan inte flyga!
    Håll dig på marken din envingade djävel!
    Och drömmer du ens om att våga
    med ett enda vingeslag
    pröva din flygförmåga
    så tar vi din vinge en dag!
    Vi går alla omkring med en vinge,
    en dröm, en längtan, en sång.
    Tänk om alla våra vingar finge
    flyga tillsammans en gång!
    Så om du ser en vinge
    flaxa över taken
    ska du inte springa hem och bli nervös
    du ska bara stanna och begrunda saken
    och sen tänka:
    ”Där är en som sluppit lös!”

    september 6, 2011 kl. 6:57 e m

Lämna en kommentar